Feb 16, 2013

Day five

It the day five i've been here ., and yet still didnot find the cure for .,.,.,.,.,.,,. Aish!ngarot3.,.,hak3

Hari ni kami miqat jaoh sikit.,di Hudaibiyah ., yup , tmpat berlakunya Perjanjian Hudaibiyah sebelum peristiwa Fath Makkah .,

Tempat nie menurut Haji Sebri subur sebab ada air., tapi aku tengok subur ke tak ., tetap ada pasir sebab nie kan tanah Arab ., cek balik peta dunia kalau ada yang tak tahu tanah arab kat mane .,

Sebelum kami tiba di tanah halal iaitu Hudaibiyah ., kami singgah di kebun unta ., eh3! Ladang unta?? Aku tak sure ape kata namanya ., yang penting aku pegang unta sekor dan dapat rasa susu unta yang rasanya macamm .,.,., susu unta la!nak rasa sendiri ., sebotol 5 riyal :P

Selesai umrah ., lepas zohor balik bilik rehat3 ., asar di masjid Jin yang aku cerita hari tu., penoh kot manusia! Aku ingat kot3 la kurang sikit ke ape ., hak3 balik je asar ., jengjengjeng!aku pergi cukur kepale ., hahaha macam lawak pon ade ., nak pegang kepale sendiri pon macam ragu3 je., :D baru aku tahu kulit kepale nie tebal kot! Hahaha

3 comments:

  1. masa niela ye ibe start botak. kulit kepala mnusia byk layer kot. mmgla tebal! K human anatomy -..-

    ReplyDelete