Sep 16, 2012

Pump It Up TEKUN TEKUN!!

halo ~ assalamualaikum dan selamat malam . . 

malam nie akibat kebosanan tak tahu nak buat ape..jadi akan menceritakan betapa dahhhsyat nyer penghuni tahun satu desasiswa TEKUN sidang 2012/2013 . . . 

semasa kiteorang minggu siswa lestari aka minggu orientasi di Universiti Sains Malaysia yang bakal menjadi menara ilmuku buat sekurang-sekurangnya 3 tahun akan datang . . kami telah memenangi SORAKAN WALKROBIK  yang mengikut sejarah penubuhan desasiswa Tekun sejak 10 tahun yang lalu kalau tak silap tak pernah menang2 sehinggalah tahun 2012/2013 . . alhamdulillah . . #jangan riak =]






dan .. . .   .. program penutup program siswa lestari 2012/2013 pula telah diakhiri dengan MALAM APRESIASI SISWA MERDEKA 2012 di mana setiap desasiswa termasuklah dari kampus kejuruteraan di Nibong Tebal dan kampus kesihatan di Kubang Kerian turut serta . . sekali lagi kami telah dinobatkan sebagai PERSEMBAHAN TERBAIK . . perghh!!! sangat3 awwwweeessooooomeee!! memang sangat2 tak terjangka . . abang2 dan kakak2 PPSL pun same2 s0rak cm nak gila la..dan sempat plak kami buat cheer TEKUN hahahahaa . . . sememangnya memori yang sangat2 terindah buat kami sebagai memulakan perjalanan yang masih panjang dan penuh liku di USM ini . . . 






panjang kot meja kami nie..hahaha 



till then wish me all the best in USM #diorang ske kate PHYSIC nie susah  . . . . 

*think positive . . . . i wont give up !

No comments:

Post a Comment