May 18, 2011

Once Upon a Time =]



saya suka sangat dengan ayat itu
 ' SUATU KETIKA DAHULU '

dahulu masa zaman sek0lah menengah dulu asal bile boring je tangan ni mula la merayap cari pensel dan kertas.bukan nak buat apapun.just mencoret ala-ala quote 'suatu ketika dahulu'
 tapi bila rasanya kini la saat nyer


SUATU KETIKA DAHULU di SEKOLAH IZZUDDIN SHAH


bila ingat balik masa awal3 dulu.bukannya minat pun nak masuk izzuddin nie tapi sebabkan atok saya yang menggalakkan sebab beliau ustaz........
 *tapi kalau ikutkan memang semua orang tua suruh masuk sekolah agama.kan3??


maka masa terus berlalu......


dan terus berlalu.......


dan berlalu........




sehinggalah hari terakhir selepas 5 tahun menuntut ilmu yang melimpah-ruah di bumi barakah


sungguh terasa berat untuk meninggalkan bumi yang selama ini menjadi tempat bermain belajar dan berdikari


sungguh terima kasih yang tak terhingga kepada seluruh ahlinya


kini bakal menjejakkan kaki ke tempat yang lebih tinggi.


ALL THE BEST !!! =]




^___________________________________^


SUATU KETIKA DAHULU
aku pernah menjadi kanak-kanak yang leka bermain blok kayu di 
TADIKA KEMAS taman sri kurau.


SUATU KETIKA DAHULU
aku pernah main tangkap belalang di padang SK LA SALLE


SUATU KETIKA DAHULU
aku pernah main pepsi cola di kelas SK TASEK DERMAWAN


SUATU KETIKA DAHULU
aku pernah memandang langit yang bekerdipan bintang di
SEKOLAH IZZUDDIN SHAH


NAMUN KINI
.semua itu sudah ditinggalkan.
kini aku membesar untuk mengejar cita-citaku..!!
 ^____^











No comments:

Post a Comment