Aug 3, 2013

Welcome Ramadan 1434H episode NRIC 2013

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh ., 


Ramadan datang lagi dan alhamdulillah dapat jugak aku merasa untuk ke 21 kalinya mengikut umur aku dalam tahun hijrah ni ., 

*sigh* bile nak bajet muda ., umur dalam tahun hijrah jauh lebih tua dari tahun masihi ., tapi takpe ., yang penting uh jiwa muda ., hahaha

Ramadan kali nie aku sambut bersama3  rakan3ku yang baik di USM sebab kami jadi sekretiat NRIC ., haa! NRIC stands for NOVEL RESEARCH AND INNOVATION COMPETITION yang dianjurkan oleh USM sejak 7 tahun kelmarin kalau aku tak silap ., 

*name je department publication ., bende yang camnie pon tak sure ., trok toi*

nak cerita banyak3 ke pasal NRIC nie?? hmm ., takpe la ., promote la sikit ., dok tengok budak CONVEX pon semangat je dok retweet ape yang diorang dah buat kan? so ape kate kami pon tunjuk semangat kami nie ! yeah!! 

*taknak kalah*

NRIC ni adalah suatu pertandingan yang bertaraf INTERNATIONAL yang setakat aku buat kerja aku ., disertai oleh Brunei, Thailand, dan Singapura 

*if i not mistaken dorang actually nak jugak invite Jepun China dah sebagainya tapi disebabkan budak department Participant Management hebat sangat sampai dah terlebih3 target so maybe save for next year kot .,*




*nak cite banyak3 pon tak pandai ., so anda semua dijemput ke USM seperti tertera diatas untuk melihat ke-genius-an anak tempatan kita dalam penyelidikan dan inovasi*



nie antara usaha3 kami nak promosi NRIC sekeliling Pulau Mutiara ., 



senarai semak kerja setiap department ., tapi yang nie department aku jelah ., 


malam team building ., kami BBQ laa~ nice event actually ., daripada tak kenal manusia3 uh ., disebabkan buat kerja ramai3 + team building pagi tu ., alhamdulillah kawan3 aku dah bertambah

fasa 2 tamat pada 27hb Julai dan insyaALLAH akan kembali masuk kerja 12hb Ogos ., ganbate NRIC 2013 ., 

No comments:

Post a Comment